اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

لیگ جهانی کاراته وان| پیروزی آباذری مقابل گنج زاده/ آباذری دومین فینالیست مردان+عکس

صالح آباذری در نیمه نهایی پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان ژاپن موفق شد با شکست گنج زاده به فینال این رقابت‌ها راه یابد.

لیگ جهانی کاراته وان| پیروزی آباذری مقابل گنج زاده/ آباذری دومین فینالیست مردان+عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دومین روز از پنجمین مرحله رقابتهای لیگ جهانی کاراته وان از صبح امروز (شنبه) به میزبانی شهر ژاپن  و در سالن "یهون بودوکان" در حال پیگیری است.

در ادامه مسابقات و در وزن ۸۴+ کیلوگرم، صالح اباذری در دور اول به مصاف "تارک طاها محمد" از مصر  رفت و این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود نماینده کشورمان به پایان رسید. نماینده مصر طلای نوجوانان جهان ۲۰۱۵ را در کارنامه خود دارد.

در دور دوم این رقابت‌ها اباذری موفق شد نماینده الجزایر را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد. مدال برنز کاراته وان ۲۰۱۹ امارات در کارنامه این کارته کای الجزایری دیده می‌شود اما در دور سوم این مسابقات صالح اباذری به مصاف "مهدی فیلالی" از فرانسه  رفت و در پایان این دیدار با نتیجه 1 بر ۱ به پایان رسید اما صالح اباذری با قانون سنشو برنده این دیدار بود.

صالح اباذری و سجاد گنج زاده در نیمه نهایی پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آباذری به پایان رسید و صالح راهی فینال این رقابت‌ها شد. فینال این رقابت‌ها فردا(یک شنبه) برگزار خواهد شد.
اباذری برای کسب مدال طلا فردا به مصاف «هورنه» آلمانی می رود.

 

لازم به یادآوری است،‌ در وزن ۸۴+ کیلوگرم، سجاد گنج زاده نماینده تیم ملی کاراته مردان کشورمان در دور اول به مصاف "الکساندر شینتسین" از روسیه رفت و این دیدار با نتیجه 7 بر6 به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.

در دور دوم این رقابت‌ها، گنج زاده به مصاف رضوان تالیبوف از اوکراین رفت و این دیدار نیز با نتیجه 2 بر صفر به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.  در دورم سوم گنج زاده به مصاف "کاگاوا" نماینده کشور ژاپن رفت و این دیدار با نتیجه صفر صفر به پایان رسید و گنج زاده در هانتی برنده این دیدار شد و به نیمه نهایی این رقابت‌ها راه یافت.

انتهای پیام/س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول